dimarts, 25 d’octubre del 2011

En donar-te compte de les coses...

Estic cansada d'escriure textos gegants explicant que l'estimo molt, i que no puc viure sense ell. Encara que tot el que escrigui sigui cert. Perquè tot això ho sap, ho sap de sobres. Tota aquesta història ha tingut molts finals i també molts principis encara que nosaltres només veiem un principi i cap final. Estic molt contenta de lo forta que he sigut, de lo bé que he intentat superar-ho tot, però també m'arrepenteixo de moltes coses, entre elles perdonar coses imperdonables en aquest llarg camí, que gràcies encara no s'ha acabat. He canviat i tots hem canviat. La vida ens ensenya coses que mai imaginaríem que ens podria ensenyar, i tot es espectacular perquè jo sé que no tot es el que m'imagino. Només intento creure'm el que veig.